Świnoujście ma swoich własnych ambasadorów. Poznajcie miasto oczami Pauliny i Tomka Torresów - Świnoujście - Wyspy możliwości
Swinoujscie, Poland
27 lipca 2021

Finaliści programu TVN Power Couple w wakacje nie próżnują – para podróżników zaangażowała się w akcję Poznaj Polskę, w ramach której odwiedza najciekawsze miejsca i regiony kraju, dzieląc się gotowymi wskazówkami i pomysłami na wypoczynek.

Świnoujście było dla pary prowadzących szczególnym i dobrze znanym punktem letniej trasy, ponieważ to właśnie stąd pochodzi Paulina, która razem z mężem regularnie odwiedza rodzinne miasto. Podczas wizyty twórcy zwiedzili m.in. Wyspę Karsibór, Fort Gerharda, Latarnię Morską, tężnie solankowe i miejskie promenady. Nie zabrakło też relaksu na plaży oraz wycieczek rowerowych wzdłuż wybrzeża.

Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową. Z kolei jej mąż, Tomasz Torres, to perkusista zespołu Afromental. W 2019 para pobrała się w Tanzanii, zaś prawdziwą popularność przyniósł im udział w programie „Power Couple” w telewizji TVN. W tym roku na zaproszenie portalu Travelist para postanowiła promować krajową turystykę. Ich podróże rozpoczęły się od wybrzeży Bałtyku – po Gdańsku i Kołobrzegu przyszła pora na Świnoujście.

Dla mnie – jako Świnoujścianki – możliwość przedstawienia rodzinnego miasta w formie autorskiego przewodnika turystycznego była niesamowitym wyróżnieniem i świetną przygodą. Tym razem spędziliśmy kilka dni nie u rodziców, a w hotelu i spojrzeliśmy na miasto okiem podróżnych, którzy przyjechali tu po raz pierwszy. Dzięki temu razem z Tomkiem na nowo odkryliśmy miejsce, które do tej pory nazywaliśmy wręcz drugim domem – a ponieważ w czasie wakacji mocno stawiamy na aktywny wypoczynek, nie nudziliśmy się tu ani przez chwilę – mówi Paulina Łaba-Torres, ambasadorka Travelist i współprowadząca kampanię Poznaj Polskę.

Relację z wizyty Pauliny i Tomasza Torresów można już obejrzeć w serwisie YouTube:

W tym sezonie Świnoujście w komunikacji postawiło na promowanie aktywnego wypoczynku nad wodą, co świetnie wybrzmiewa w materiałach przygotowanych przez Travelist – tym bardziej, że za przewodników mieliśmy naszych wieloletnich ambasadorów, Paulinę i Tomka. Jeśli po tych kilku dniach słyszymy, że miasto wciąż potrafi zaskoczyć – nie tylko ich samych, ale też redakcję portalu podróżniczego – to traktujemy to jako czytelny sygnał, że pod względem rozwoju infrastruktury turystycznej zmierzamy w dobrym kierunku – komentuje Julia Jędrzejczyk z Wydziału Promocji UM Świnoujście.

Cykl vlogów podróżniczych powstał z inicjatywy portalu Travelist, który kolejny rok z rzędu wspiera krajową turystykę i opisuje najciekawsze polskie destynacje. Oprócz materiałów wideo redakcja portalu bezpłatnie udostępnia podróżnym także mobilne przewodniki, rozbudowane artykuły inspiracyjne, profesjonalne zdjęcia oraz rekomendacje hoteli i miejsc noclegowych.

Do Świnoujścia po raz pierwszy przyjechaliśmy rok temu i już wtedy “Kraina 44 Wysp” podbiła serca naszej redakcji. Zdecydowaliśmy się wrócić również w tym roku, ponieważ czuliśmy, że wciąż mamy niedosyt tego miasta. Wszystkie rekomendacje, które przedstawiamy użytkownikom Travelist, tworzymy w oparciu o własne podróże i doświadczenia – teraz Świnoujście opisaliśmy od A do Z w formie tekstowego przewodnika, podcastu, vloga i relacji w mediach społecznościowych. Jestem pewna, że nasze materiały zainspirują setki turystów do odwiedzenia tego bałtyckiego kurortu – podsumowuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.

Projekt „Zacumuj bezpiecznie w krainie 44 wysp” jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Funduszy Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia / Polska w Euroregionie Pomerania)”