Kampania internetowa Świnoujścia wystartowała 26 lipca i potrwa do połowy września. Obejmuje banery, pozycjonowanie na słowa kluczowe oraz media społecznościowe – Facebook i Instagram.
Kreacje reklamowe nie tylko pokazują odbiorcom nietypową lokalizację miasta, które mieści się na 44 wyspach, ale również zachęcają do poznawania zabytków i korzystania z najciekawszych atrakcji.
Autorzy kampanii są przekonani, że dzięki reklamom Świnoujście odwiedzi jeszcze więcej turystów, zarówno tych, którzy szukają bezpiecznego odpoczynku na plaży, jak i tych, którzy lubią spędzać czas aktywnie.
Projekt „Zacumuj bezpiecznie w krainie 44 wysp” jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Funduszy Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia / Polska w Euroregionie Pomerania)”